Szybki kontakt: +48 693-603-020

Informacje dla klientów

Projekty

  1. Wysyłane propozycje/projekty/pomysły są własnością pomysłodawcy do czasu finalizacji zlecenia. Bezprawne wykorzystanie podlega karze zgodnie z Art. 116 ust.1 Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 ustawy o prawach autorskich i prawie pokrewnym.
  2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności danych na projekcie. Akceptacja oznacza zatwierdzenie całości projektu, pod kątem graficznym, wymiarowym i tekstowym. Odpowiedzialność za wszelkie błędy literowe spoczywa po stronie sprawdzającego i akceptującego do druku.
  3. Do stworzenia projektu potrzebne są m.in. wymiary i waga produktów, liczba produktów na jednej półce, grafiki w wersji wektorowej lub rastrowej (pliki powinny być w rozdzielczości minimum 150 ppi na potrzeby zadruku elementów ekspozytora), ogólna wizja ekspozytora oraz życzenia co do kształtu i przeznaczenia; dane potrzebne do stworzenia projektu ekspozytora definiuje się po zapytaniu otrzymanym od klienta.
  4. Projekty wysyłane są do klienta w ciągu kilku dni roboczych od zapytania, dokładny czas oczekiwania na projekt  zależy od aktualnego obłożenia działu graficznego i jest ustalany indywidualnie. 
  5. Kolory widoczne w projekcie graficznym mogą w minimalny sposób różnić się od kolorów gotowego produktu. Zazwyczaj wynika to z ustawień kolorystycznych monitora klienta.
  6. Projekty graficzne są bezpłatne.

Oferty cenowe

  1. Ceny ustalane są indywidualnie oraz zależą od zastosowanego materiału, wykończenia elementów, zadruku ich powierzchni oraz ilości zamówionych ekspozytorów.
  2. Oferty cenowe sporządzane są na podstawie wykonanego projektu (wizualizacje 3D, rysunki techniczne projektanta), wybranego modelu katalogowego lub rysunku technicznego przysłanego przez klienta.
  3. Oferty cenowe obowiązują przez 10 dni od momentu ich złożenia.
  4. Koszty transportu nie są wliczone w cenę ekspozytora, są odrębną pozycją i ustala się je indywidualnie.
  5. Zmiany dokonywane w projekcie mogą mieć wpływ na zmianę cen w złożonej uprzednio ofercie cenowej.
  6. O wszystkich dodatkowych życzeniach dotyczących sposobu pakowania, wysyłki, dodatkowych elementów, które nie występują na wizualizacji, należy powiadomić w momencie składania prośby o ofertę cenową.

Zamówienia

  1. Klient ma możliwość zamówienia jednej sztuki ekspozytora, tzw. prototyp. Zamówienie prototypu nie obliguje klienta do kolejnego, większego zamówienia. Prototyp jest płatny, cena ustalana jest indywidualnie.
  2. Na początku współpracy klienta obowiązuje przedpłata. Fakturę z terminem płatności otrzymuje klient, który składał zamówienie już kilkakrotnie. Warunki otrzymania terminu płatności ustala się indywidualnie, biorąc pod uwagę ilości i częstotliwość zamówień oraz wiarygodność klienta.
  3. Zamówienie należy złożyć w formie mailowej, drogą elektroniczną.
  4. Dla klientów, których obowiązuje przedpłata, sporządzana jest faktura Pro Forma, na podstawie której klient dokonuje płatności. 
  5. Termin płatności stałych klientów określa się indywidualnie.
  6. Złożenie zamówienia oznacza akceptację projektu pod względem graficznym i konstrukcyjnym.

Terminy realizacji

  1. Termin realizacji zamówienia określa się indywidualnie, biorąc pod uwagę aktualne obłożenie działu produkcyjnego. 
  2. Termin realizacji może ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od działu produkcji. Wówczas klient jest informowany o zaistniałych zmianach odpowiednio wcześniej. 
  3. Przez termin realizacji rozumie się czas od momentu złożenia zamówienia lub w przypadku klientów z przedpłatą –  od momentu wpływu środków na konto.
  4. Termin realizacji to czas potrzebny na produkcję i pakowanie towaru do wysyłki. Dodatkowo należy doliczyć kilka dni roboczych na dostawę. Jej czas zależy od odległości i dostępnych możliwości transportowych. 

Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od momentu ich złożenia. Nie dotyczy to reklamacji związanych z dostawą – wówczas czas ich rozpatrywania zależy od zasad procesu reklamacji ze strony przewoźnika.

  1. Pakowanie / Wysyłka
  2. Sposób pakowania powinien zostać zgłoszony przed złożeniem prośby o ofertę cenową. Może mieć on wpływ na koszt transportu. Standardowo ekspozytory wysyłane są na paletach jednorazowych 120 x 80 cm lub w paczkach (w zależności od ilości), pakowane w folię Stretch. Specjalny sposób pakowania, np. w karton, lub sposób wypełnienia kartonu należy zgłosić odpowiednio wcześniej. 
  3. Klient może sam zorganizować transport.